  • 1. Data: 2005-12-14 16:55:00
    Temat: główny najemca,wymeldowanie
    Od: "Kasia" <s...@o...pl>

    Witam!
    Główny najemca nie mieszka w mieszkaniu spółdzielczym (nie wlłasnościowym),
    w ktorym ja mam stały meldunek od roku. Nie mieszka od 14 lat, zawsze płacił
    czynsz, a teraz żąda, zebym ja płaciła. Chodzi o to, że najpierw główny
    najemca chciał mnie całkiem wyrzucić na bruk, a teraz zgłasza żądania,
    owszem mogę płacić, ale jakie mam szanse w tym momencie na wymeldowanie
    głównego najemcy??

  • 2. Data: 2005-12-15 08:48:02
    Temat: Re: główny najemca,wymeldowanie
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Kasia napisał(a):
> [...]
    > najemca chciał mnie całkiem wyrzucić na bruk, a teraz zgłasza żądania,
    > owszem mogę płacić, ale jakie mam szanse w tym momencie na wymeldowanie

    Kasiu - o co ci tak naprawdę chodzi ?

    "Główny najemca" melduje się i wymeldowuje kiedy chce/potrzebuje
    jego sprawa...
    Jeśli mieszkasz w jegomieszkaniau jest NATURALNE, że masz go
    opłacać..
    Więc podziękuj ładnie człowiekowi, że możesz mieszkać w jego
    nieszkaniu i nie psuj sobie w głowie.

    Bogusław

  • 3. Data: 2005-12-15 09:06:16
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "Kasia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najemca chciał mnie całkiem wyrzucić na bruk, a teraz zgłasza żądania,
    > owszem mogę płacić, ale jakie mam szanse w tym momencie na wymeldowanie

    Zgłoś w urzędzie gminy (miasta), że chcesz wymeldować tego "głównego
    najemcę". Zostanie przeprowadzone postępowanie administracyjne i go
    wymeldują, jeśli udowodnią, że pod tym adresem nie koncentrują się jego
    interesy życiowe (nie przebywa stale) i że nie ma zamiaru tam przebywać.

    Pozdro.,

    F.

  • 4. Data: 2005-12-15 09:49:13
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Fil napisał(a):
> [...]
    > wymeldują, jeśli udowodnią, że pod tym adresem nie koncentrują się jego
    > interesy życiowe (nie przebywa stale) i że nie ma zamiaru tam przebywać.

    nie bądz taki "hop do przodu",
    bo jak się "główny najemca" w.....piiii to sobie każe czynsz taki
    załacić że cała sprawa przestanie się opłącać.

    Z realacji wynika, ze mieszkanie jest spółdzielni,
    a "główny najemca" to członek spółdzielni któremu wyłącznie przysługuje
    prawo do lokalu. Ten "główny najemca" jak sie wkurzy, to zmeni
    swe prawo z lokatorskiego na własnościowe i moze Pani Kasi kota pogonic..

    Bogusław

  • 5. Data: 2005-12-15 11:43:59
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prawo do lokalu. Ten "główny najemca" jak sie wkurzy, to zmeni
    > swe prawo z lokatorskiego na własnościowe i moze Pani Kasi kota pogonic..

    Odpowiadam na zadane pytanie, nie wnikam w konsekwencje faktyczne.

    pozdr.,

    F.

  • 6. Data: 2005-12-15 23:18:31
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Pytanie było nastepujące: 'Dałam nie wiadomo komu i chodzę z brzuchem, więc moja
    babcia chce mnie w końcu wyrzucić ze
    swojego mieszkania, na które nigdy nie wyłozyłam ani złamanego grosza, co mam zrobic,
    żeby wyrzucic babcie?'
    BTW Kasiu, co na to tatus dziecka, nie dołozy się do opłat eksploatacyjnych czy nawet
    czynszu??
    JaC