  • 1. Data: 2004-11-08 07:37:09
    Temat: gdzie to znalezc - akt oskarzenia o zabojstwo
    Od: "Voytas" <p...@w...pl>

    czy moglby mi ktos pomoc? szukam aktu oskarzenia o zabojstwo albo usilowanie
    zab.
    szukam w necie i nic sensownego nie moge znalezc. chodzi mi o jakis wzor,
    jakis dokument ktory mozna wypelnic...
    ...za pomoc bede wdzieczny.
    pozdrawiam
    Voytas

  • 2. Data: 2004-11-08 07:45:49
    Temat: Re: gdzie to znalezc - akt oskarzenia o zabojstwo
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-08 08:37, Voytas wrote::

> [...]
    > zab.
    > szukam w necie i nic sensownego nie moge znalezc. chodzi mi o jakis wzor,

    A kogo chcesz oskarżyć o zabójstwo?

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach.

  • 3. Data: 2004-11-08 08:38:17
    Od: "Voytas" <p...@w...pl>

    > A kogo chcesz oskarżyć o zabójstwo?
    >
    > --
    potrzebne mi do szkoly

  • 4. Data: 2004-11-08 09:24:51
    Od: "Zbigniew Jablonski" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Voytas" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > potrzebne mi do szkoly

    nie znajdziesz
    pozdr

  • 5. Data: 2004-11-08 10:05:25
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Voytas napisał:

    > potrzebne mi do szkoly

    Idz do jakiejs prokuratory, to moze Ci dadza... ale tak z ulicy to
    prawde mowiac watpie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 6. Data: 2004-11-08 10:47:46
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 08:45:49 +0100, seb <s...@k...to.wie.com> napisał:

    > A kogo chcesz oskarżyć o zabójstwo?

    Pewnie znowu jakiś nauczyciel miał koncepcję coby mu dzi8eciaczki napisały
    akt oskarżenia, albo mowę sądową... błeee.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 7. Data: 2004-11-08 10:57:01
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 09:38:17 +0100, Voytas <p...@w...pl> napisał:

    > potrzebne mi do szkoly

    powiedz nauczycielowi, żeby nie zadawał głupich zadań. Albo niech da ci
    jakiś wzór. A na pewno go nie ma, on ma tylko koncepcję nietypowej metody
    edukacyjnej coby szybko zostać mianowanym. To chyba jakaś mania, co jakis
    czas ktoś prosi o akt oskarżenia, mowę oskarżycielską lub obrończą. A
    prawda jest taka, że akt oskarżenia ma ścisle sformalizowaną postać i
    zbytnią elokwencją popisać się w nim nie można.

    Ja pamiętam że pisałem coś takiego ale to było na ćweiczeniach z procedury
    karnej - akt oskarżenia Bohuna o uszkodzenie ciała Rzędziana.

    U góry po prawej podaje się dane oskarzonego - wszystkie włącznie z tym
    czy żonaty, ile dzieci, jaki majatek posiada, czy karany i czy zdrowy.
    następnie o co oskarża i z jakiego artykułu. Potem uzasadnienie. Jakie są
    dowody i na co wskazują. Dlaczego zdaniem prokuratora jest to zabójstwo.
    jakiej kary żąda i dlaczego. Wszystko razem w przypadku zabójstwa ma
    kilkanaście stron maszynopisu pisanego ciężkim, prawniczym językiem.

  • 8. Data: 2004-11-08 10:59:27
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 11:05:25 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

    > Idz do jakiejs prokuratory, to moze Ci dadza... ale tak z ulicy to
    > prawde mowiac watpie.

    jak o zabójstwo to do okręgowej. I nie dadzą.

  • 9. Data: 2004-11-08 22:49:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Voytas" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ja wrzuciłem w google i wyrzuciło na przykład:

    http://www.wandea.org.pl/bohdan-piasecki.html