  • 1. Data: 2004-11-08 07:41:08
    Temat: Wymiana Prawa Jazdy
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Dlaczego Panstow zmusza obywateli do wymiany Prawa Jazdy , jezeli na
    aktualnych Prawach jazdy jest napisane ze sa wazne bezterminowo . Czy nie
    obowiazuje zasada ze prawo nie dziala wstecz ?? Czy Panstow ma prawo za
    zmuszanie do wymiany pobierac pieniadze ??
    Jak bedzie wygladala sytuacja czlowieka , ktory nie wymieni Prawa jazdy (bo
    slusznie bedzie uwazal ze jest wazne bezterminowo) i zlapie go Policjia ,
    wlepi mandat , on go nie przyjmie i stanie przed Sadam Grodzkim ???

    pozdr

  • 2. Data: 2004-11-08 08:22:08
    Temat: Re: Wymiana Prawa Jazdy
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego Panstow zmusza obywateli do wymiany Prawa Jazdy , jezeli na
    > aktualnych Prawach jazdy jest napisane ze sa wazne bezterminowo . Czy nie
    > obowiazuje zasada ze prawo nie dziala wstecz ??

    Podobno zasada nie działania prawa wstecz ma zastosowanie tylko w przypadku
    zbrodni przeciwko ludzkości, posiadanie prawa jazdy niczym takim się nie
    zdaje, zresztą w tym kraju ustawowo strara sie poprawić wszystko ignorując
    rzeczy najbardziej potrzebne - weźmy choćby służbę zdrowia.Niepewność prawa
    to najgorsza z możliwych rzeczy, skoro mamy nowelizacje ustaw wydanych kilka
    lat temu a funkcjonuje jeszcze kilka przeżytków z PRLu A z drugiej strony
    wyrażenie - bezterminowo informuje raczej o bezterminowym posiadaniu przez
    ciebie uprawnień a nie dokumentu.
    P.s. sam też muszę wymienić i wcale mnie taki wydatek nie cieszy:(

    Pozdrawiam

    Omen

    &&&MOBILIS IN MOBILI&&&

  • 3. Data: 2004-11-08 08:30:09
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    no to nie wiedziałeś ze polska to złodziejski kraj i "ci" co siedzą wyzeżej
    od przecietnych ludzi patrzą jak tu tylko wyrwać kase od porządnych
    obywateli
    to samo jest z dowodami osobistymi i dowodami rejestracyjnymi, tylko z tymi
    drugimi to jeszcze się dziwię ze nikt nie wpadł na pomysł ich wymiany bo
    przecież jesteśmy już w unii no i przydałyby się gwiazdki na tablicach

  • 4. Data: 2004-11-08 10:52:49
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Omen" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    strony
    > wyrażenie - bezterminowo informuje raczej o bezterminowym posiadaniu przez

    EEEEEeeeeeeeeee!!!!!!!!!

    Czyżby? To znaczy że jak zrobię nowe prawko (ważne 10 lat) to będę tracił po
    10 latach uprawnienia?!
    To który zapis bedzie własciwy, że uprawnienia ważne bezterminowo (z
    pierwszego prawka)czy na 10 lat?
    Za 10 lat mam iśc na kurs?

  • 5. Data: 2004-11-08 16:45:10
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyżby? To znaczy że jak zrobię nowe prawko (ważne 10 lat) to będę >tracił
    po
    >10 latach uprawnienia?!

    Nie bardzo lubię zabawy w słówka ale OK. Chciałbym tylko żebyś odróżnił dwie
    rzeczy data ważności uprawnienia i data ważności dokumentu bo to dwie różne
    rzeczy. W przypadku nowego prawa jazdy i nowego dowodu osobistego
    wprowadzono 10 letni termin po upływie którego trza będzie wymienić dokument
    na nowy . Trochę logiki chłopie.

    Omen

    &&&MOBILIS IN MOBILI&&&