  • 1. Data: 2004-02-10 21:47:52
    Temat: gdzie to zgłosić - podpowiedzcie
    Od: "Wojtek PL" <l...@o...pl>

    Może nieco to długie - ale przeczytanie tego zajmie Ci naprawdę chwilkę

    Pod koniec grudnia skorzystałem z promocji prenumeraty na cały rok
    miesięcznika foto (www.foto.com.pl). Ponieważ do dziś (10.02) nie otrzymałem
    żadnego ich numeru, postanowiłem zapytać na grupach fotograficznych czy
    jestem wyjątkiem. Okazało się że nie.
    Kilka cytatów z grupy:
    "Foto" oszukuje nie tylko przy prenumeracie ..niestety!
    Kilka lat temu wygrałem u nich konkurs! Do dzisiaj nie otrzymałem, podobno
    cennych, nagród (sponsorem był wtedy Kodak). Żadne monity czy listy nic nie
    wskórały. Redakcja nawet nie raczyła odpowiedzieć mi na któryś tam list.
    Jedynie Foto-Kurier opisał sprawę. Ale to i tak nic nie dało. Za to
    szczytnie okrzyknięto i odtrąbiono (drukując to !!) , że otrzymałem nagrodę.
    Podobnie postąpiono z innymi laureatami.Wiem, bo sam osobiście obdzwoniłem
    pół Polski , aby to ustalić. Teraz żałuję , że nie podałem ich do sądu o
    złamanie przyrzeczenia publicznego."
    --------
    "...Oni coś chyba oszukują.
    Kilka lat prenumerowałem i było OK. Od sierpnia to żaden numer nie przyszedł
    o czasie (a zawsze był do 10) wrześniowego nie dostałem mimo interwencji u
    nich, zawsze mówią , ze wysłali. Teraz na styczeń tez nie dostałem :-/ Już
    mi się nie chce dzwonić...wyszedłem 2 numery w plecki "

    Wniosek nasuwa się tylko jeden...............

    W związku z powyższym gdzie się mam udać/napisać by zgłosić
    wyłudzenie/kradzieży/.........????

    Wojciech Płacheta
    ==============

    gg:388081

  • 2. Data: 2004-02-10 22:10:38
    Temat: Re: gdzie to zgłosić - podpowiedzcie
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

> [...]
    > pół Polski , aby to ustalić. Teraz żałuję , że nie podałem ich do sądu o
    Nadal możesz ich podać do sądu cywilnego to roszczenie przedawnia sie
    podajże po 10 latach.
    POnadto mozesz złozyc na policji zawiadomienie o przestepstwie wyłudzenia
    albo oszutwa. Najlepiej będzie jeśli takie zawiadomienie zloży kilka osób
    razem.

  • 3. Data: 2004-02-11 19:24:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek PL" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    Opisany przez Ciebie przykład, to po prostu oszustwo. Z tym, ze należało
    by wezwać ich pisemnie do wyjaśnienia, bo może są jakieś racjonalne powody
    tego, że się nie wywiązali. natomiast składając zawiadomienie możesz podać
    innych współoszukanych, choćby tych innych grupowiczów. Z grzeczności
    wypadało by się ich spytać, czy wyrażają zgodę, choć obowiązku nie masz.