  • Data: 2012-04-16 15:24:25
    Temat: Re: gdzie można się zameldować?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2012 14:39:00 UTC+2 użytkownik JeSt napisał:
    > Zastanów się ile energii zużyjesz na cele budowlane i czy warta zachodu taka
    > zadyma?

    Warta. Zresztą jaka zadyma- wizyta w urzedzie w celu nadania nr i druga wizyta w celu
    zameldowania się. A sam abonament za prąd budowlany to kilkadziesiąt zł miesiecznie
    więcej jak normalnie czyli kilkaset zł rocznie

    > Jak zrobisz odbiór techniczny tej instalacji mieszkalnej której jeszcze nie
    > ma?

    Jaki odbiór?
    Energetyka podłaczyła skrzynke w granicy działki, podpisałem umowę i założyli licznik
    w skrzynce, zostawili wolne zaciski przy zabezpieczeniach i podłaczałem sie w czasie
    budowy bezpośrednio do skrzynki. Jak już były mury i zamontowałem rozdzielnie to
    dopiero doprowadziłem prad do domu od granicy działki. Elektrowni nie obchodził wcale
    odcinek za licznikiem.

    > Przeczytaj też dokładnie zasady taryfikacji bo taryfa mieszkaniowa ma
    > uwarunkowania
    > i inne wykorzystanie energii i tak zostanie uznane za wykroczenie taryfowe
    > co skutkuje
    > doliczeniem opłat nawet do 2 lat wstecz.
    A o tym nic nie wiem. Podaj jakies szczegóły.