  • Data: 2012-04-20 23:40:54
    Temat: Re: gdzie można się zameldować?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Apr 2012, Tomasz Kaczanowski wrote:

> [...]
    [...]
    > Czytanie ze zrozumieniem się kłania - mowa o *zgłoszonych lokatorach*

    Własnie.
    Nie sposób nie zgodzić się z wnioskiem Johna.

    > I właśnie dlatego, że ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych,
    > drukuje na liście tylko te nazwiska, na które posiada zgodę.

    Czekaj.
    Mamy administratora. Zawodowca (jesli nie jest jednym ze
    współwłascicieli, musi być zawodowcem).
    Chyba oczywiste, że na papierkach podsuwanych do podpisu *MA*
    pozycję nt. umieszczania na liscie?
    Chyba nie sugerujesz, że ówże zawodowiec wpisuje w roli mieszkańców
    jakies osoby po uważaniu, "bo wiem od pana Staszka, ciecia"?

    No to mamy dwie opcje:
    - administrator nie dba o aktualnosc listy
    - własciciele i lokatorzy nie dbaja o podanie danych, ba, być może celowo
    nie chca żeby im "naliczać za windę" (i inne opłaty liczone od osoby).

    To pozostaje powtórzyć to co napisał John: i co tu ustawa "o ochronie"
    zmieniła? Jak własciciel lub lokator *chce*, żeby ktos kto go szuka
    miał kłopot, to ten ktos ma kłopot.
    A jesli to "zasługa" administratora, że aktualizację ma gdzies,
    to ustawa "o ochronie" *tego* również nie zmieni.

    pzdr, Gotfryd