  • Data: 2012-04-16 09:33:42
    Temat: Re: gdzie można się zameldować?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam osobiście mieszkałem w lokalu pod adresem 18/A (numer lokalu A)
    > i nie robił starosta problemów. Jedyne co, to było to mało praktyczne,
    > bo się ludzie często mylili i wpisywali 18A.

    Na ludzkie pomyłki i przyzwyczajenia, a także ograniczenia niektórych
    systemów nie masz silnych... Mieszkam w budynku którego numer jest w
    postaci 20/22 i zdarza się, że ktoś miast adresować 20/22/nr_lokalu lub
    20/22 m nr_lokalu zostawiają 20/22, a że budynek jest duży mieszka
    powyżej 120 rodzin i ustawa o ochronie danych skutecznie sprawia, że
    trudno sie domyślić, kto dane pismo powinien dostać....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl