  • 1. Data: 2003-10-07 12:59:45
    Temat: gdzie moge to znalezc?
    Od: "[nees]" <n...@c...spamu>

    witam,
    nie posiadam wystarczajacej wiedzy prawniczej wiec zawialo mnie tutaj:)

    Chodzi mi o dwa akty prawne
    - Zarzadzenie Ministra Oswiaty z dn. 21 sierpnia 1952 w sprawie nazw szkol
    ogolnoksztalcacych, za nazwa jeszcze jest adnotacja "Dz.Urz.Min.Osw. Nr 14
    poz 111"
    - Zarzadzenia Ministra Oswiaty z dnia 18 grudnai 1950r i adnotacja
    "Dz.U.Min.Osw Nr 23/50"

    1. Czy w internecie sa gdzies one opublikowane? (nie ma ich na
    www.sejm.gov.pl)
    2. Czy znajde je w Dzienniku Ustaw lub Moniotrze Polski? Jesli tak, to gdzie
    moge znalezc Dziennik Ustaw i Monitor Polski? Biblioteka miejska?

    z gory dziekuje za odpowiedz:)

    --
    ...ready or not, here i come, you can't hide...

    [nees]

  • 2. Data: 2003-10-07 18:27:15
    Temat: Re: gdzie moge to znalezc?
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    Użytkownik "[nees]" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości
> [...]
    gdzie
    > moge znalezc Dziennik Ustaw i Monitor Polski? Biblioteka miejska?

    Najlepszy bylby program lex, dzienniki ustaw sa tez na stronie
    www.cokprm.gov.pl ale chyba nie az tak stare. Zgodnie z ustawa o oglaszaniu
    aktow normatywnych (...) urzedy terenowe organow administracji rzadowej oraz
    ogranow samorzadu terytorialnego zobowiazane sa do prowadzenia zbiorow
    Dziennikow Ustaw i Monitorow i udostepniania nieodplatnie do powszechnego
    wgladu. Zatem udaj sie do urzedu gminy lub miasta i tam na pewno znajdziesz.

    Pozdrawiam,
    Naveed