  • Data: 2002-07-22 14:07:09
    Temat: Re: gaz w wieżowcu a prawo UE
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Karol wrote:

    > ???
    >
    > A od kiedy taki przepis? Moze jest jakis wyjatek. Glowy nie dam, ale JWC
    > nadal buduje mieszkania z aneksem kuchennym.
    > No chyba, ze udowadniaja, ze w pomieszczeniu przylegajacym nie beda spac
    > ludzie :-)

    Niebałdzo pamietam od kiedy, ale sam jestem włascicielem takiego
    mieszkania - ponieważ szło na wynajem, lepiej zeby była kuchnia
    gazowa, bo tańsza w zakupie i eksploatacji.
    Niestety u developera powiedziano mi to co wyżej przytoczyłem - w tym
    mieszkaniu gazu być nie może z powodu przepisów.
    W sąsiednich z wydzielona kuchnią - jest.

    > A widziales nowy wiezowec z gazem?

    Ostatnio nie widzałem zadnego nowego *mieszkalnego* wieżowca ;-))

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30