    From: Michał <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gaśnica w samochodzie dzisiaj
    Date: Wed, 19 Aug 2009 16:01:19 +0200

    > 3) w dostępnym miejscu.

    Tego zapisu również nie rozumiem. Co on oznacza?

    Dla mnie dostępnym i właściwym dla gaśnicy miejscem jest koszyk w bagażniku.
    Wcześniej woziłem pod fotelem kierowcy, do momentu, jak przy gwałtownym
    hamowaniu poleciała w przód między pedały i niemal zablokowała możliwość
    operowania nimi.

    > pojazd [..] po prostu nie może się poruszać o własnych siłach, masz sobie
    > wezwać lawetę/kolegę/i go wywieźć jeśli nie może stać tam gdzie stoi).

    holować można? a pchać?

    Ciekawi mnie to z praktycznego punktu widzenia, np jadę w trasę, przepaliły
    mi się dwie żarówki od świateł, wymieniłem jedną (zawsze wożę zapasowe, 1
    komplet), zatrzymuje mnie drogówka na 10 km przed stacją paliw gdzie mogę
    ową żarówkę kupić, ale do której dojechać już mi nie wolno, ponieważ mam
    "niesprawny" pojazd. Cóż robić?

    Pozdrawiam,
    Michał