  • Data: 2024-01-27 03:32:08
    Temat: Re: garaż
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-01-27, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ale Ryba dostał 2,5 roku (nieprawomocnie bo spieszył) a Kryszyński
    > grzywna (prawomocny wyrok?).

    Ale że w sensie, że była tu korupcja? Można mieć wątpliwości czy np. nie
    chodziło o szukaniu/gromadzeni haków np. na Leppera. Sorry, taki modus
    operandi jest bardzo typowy dla działania służb pis, więc trochę mi
    trudno uwierzyć, że ci ludzie robią cokolwiek ze szlachetnych pobudek.
    Pewnie była korupcja, ale niekoniecznie ona była głownym czynnikiem
    motywującym.

    --
    Marcin