  • Data: 2024-01-30 23:27:50
    Temat: Re: garaż
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Jan 2024 17:55:45 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Z tego, co ja pamiętam, to szukali rozwiązania problemu, którym była
    > obawa, ze ktoś uprzedzi podejrzanego. Dlatego nie starali się o
    > odpowiednie aprobaty.

    A telefonu mu na podsłuch nie wzięli?

    Ja tylko zwracam uwagę, ze:
    -gdzies po ABW, CBA, CBS chyba nie stoją drukarki do DO i PJ,
    -nawet jesli stoją, do bez wpisania danych w system pierwsza
    przypadkowa kontrola moze zniweczyć całą prowokację.

    -więc te dokumenty lepiej miec autentyczne. Nie jak/kto im to w system
    wpisuje, ale chyba jakoś to robią.

    -za to te rózne dokumenty dotyczące pola, to gmina zwyczajnie na
    drukarce drukuje, wiec łatwo mozna podobny wyprodukowac.
    pieczatka, zawijas zwany podpisem, i mamy potrzebny dokument.

    -hm, potrzebny chyba jeszcze był akt notarialny zakupu lub wypis z
    hipoteki. Wtedy KW chyba nie były jeszcze on-line, teraz mozna latwo
    wpasc ...

    J.