    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: garaż
    Date: Fri, 26 Jan 2024 23:07:12 GMT

    On 2024-01-26, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > "Sprawiedliwość". Policja sie nie spieszy, prokuratura się nie
    > spieszy, biegli sie nie spieszą, a na koniec sądy sie nie spieszą.
    > I adwokaci sie nie spieszą, i świadkowie, i kolejne terminy ...

    > No ale ciekaw jestem, czy w tej akurat sprawie, zasłużyli na tak
    > surową karę. Łapowniczkę Sawicką uniewinnili, a ścigających posadzili.
    >
    > Niby zarzut fałszowania dokumentów brzmi poważnie, ale przeciez w
    > słusznej sprawie i chyba na podstawie upoważnienia ustawowego.
    >
    > Musialbym uzasadnienie przeanalizować, a wczesniej znaleźć.

    Myślę, że istotne jest kto to robił i gdzie, bo to przekłada się na tą
    osławioną szkodliwość społeczną czynu. Tego się dopuścili wysocy
    funkcjonariusze państwowi. Nawet jeśli same czyny uznać za relatywnie
    małego kalibru, to raz, szlachetna motywacja jest tu bardzo wątpliwa,
    dwa, ustanawia pewien precedens działania takich służb.

    --
    Marcin