  • 1. Data: 2002-12-10 12:09:31
    Temat: fundusz inwestysyjno kapitalowy-pytanie
    Od: "Jarek" <y...@w...com>

    witam
    Chcialbym prowadzic nastepujaca dzialalnosc:
    zbierac od ludzi pieniadze , ktore dobrowolnie przekazuja na konto mojej
    firmy a nastepnie zebrane pienidze inwestowac wedle wlasnej woli , po
    pomyslnych inwestycjach i pomnozeniu kapitalu poczatkowego zwracac osoba
    wplacone pienidze wraz z jakims procentem zysku, cos w rodzaju funduszu
    kapitalowo inwestycyjnego.
    Mam pytanie jak jaka forma dzialalnosci pozwala na prowadzenie takich uslug
    czy mozna to nazwac funduszem , jak sie sprawa ma od strony prawnej i od
    czego powinienem zaczac??
    z gory dziekuje za pomoc
    z powazaniem
    Jaroslaw Wojciechowski

  • 2. Data: 2002-12-10 14:05:46
    Temat: Re: fundusz inwestysyjno kapitalowy-pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    A pamiętasz Trusty Kapitałowe? Większość członków zarządu odbywa kary
    pozbawienia wolności. Twoja działaność bardzo szybko zahaczy o Prawo
    Bankowe. Pamiętaj, iż nie będąc bankiem nei masz prawa obciążać
    niebezpieczeństwem wkłądów klientów. A ich zaiwestowanie jest właśnie takim
    obciążeniem. No i nie wiem, czy znajdziesz zbyt wielu klientów po
    doświadczenia z połowy lat 90-tych. Ludzie to jeszcze pamiętają.

  • 3. Data: 2002-12-10 15:21:34
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Nie bądź taki skromny. Chcesz założyć po prostu Towarzystwo Funduszy
    Inwestycyjnych.Jest ich już w Polsce ok. 20 i zarządzają one ok.98
    funduszami inwestycyjnymi. Do tego potrzebny jest kapitał założycielski w
    wysokości
    nędznych kilku milionów złotych i bodajże zgoda ministra finansów oraz szefa
    warszawskiej giełdy. Też bym chciał .
    POWODZENIA
    polecam np: www.gpw.com.pl www.tfi.hoga.pl/ www.money.pl/
    i wiele innych.