  • 1. Data: 2002-12-10 11:05:26
    Temat: portale prawne(prawo pracy)
    Od: Asia <j...@w...ps.pl>

    Bardzo mi zalezy na dostepie do wiadomosci o prawie pracy. Mysle ze
    potrzebne inforamcje znalazlabym na jakis portalach prawnych. Jesli ktos z
    was potrfilby mi podac adresy takich stron bylabym wam bardzo
    wdzieczna. Dzieki

  • 2. Data: 2002-12-10 11:14:09
    Temat: Re: portale prawne(prawo pracy)
    Od: "Katarzyna Sokól" <k...@w...pl>

    Ja korzystam z trzech, moze ci sie przydadza:
    http://praca.interia.pl/
    http://infor.pl
    http://www.gazetaprawna.pl/
    pozdr.