  • Date: Thu, 12 Feb 2009 23:24:56 +0100
    From: mt <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fra z niemiec bez euronipu?

    Michał pisze:
    > witam, kupilem cos u niemcow, podalem dane itp. wyslali mi fre bez mojego
    > nipu... w zasadzie nie musze jej ksiegowac, boi na ryczalcie odpisuje tylko
    > vat ktorego nie ma, ale dla zasady, czy moge miec problemy, przy
    > sprawdzaniu tych f-r, bo ponoc z euro f-r sie dosc szybko wydaje co kto i
    > komu? mam koniecznie dopilnoewac zeby byl tenb nip na frze czy nie ., bo to
    > jego problem? co jesli jemu sie nie chce zmienic??
    > pozdrawiam
    > michal

    Calkiem normalne w cywilizowanym kraju wystarczy nazwa i adres przedsie
    biorcy to tylko w naszym popierdolonym kraju trzeba miec tysiac
    pieczatek podpisow i innych niepotrzebnych pierdutow.

    Urzednika zasranym obowiazkiem jest sobie sprawdzic jaki nip ma dany
    pzredsiebiorca w swoim osranym rejestrze.