  • Data: 2009-02-17 16:13:36
    Temat: Re: fra z niemiec bez euronipu?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mt" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4999da38$1@news.home.net.pl...

    > Zweryfikowac mozez na stronie www urzedu skarbowego i to wystarczy, na FV
    > powinny sie znalezsc dane poddmiotow, nr NIP jest potrzebny tylko i
    > wylacznie w razie kontroli podebilu.

    Słuchaj pryszczaty, myslisz ze nie mozna cie namierzyć w Zielonej Górze na
    twym zakichanym uniwersytecie? Sądzisz, że admin nie potrafi tego zrobić
    niedouku?

    A o handlu wewnatrzunijnym sie nie wypowiadaj. Jumanie przez zachodnia
    granice juz sie skonczylo. Wiem, ze dobrze sie nosilo szlugi bez akcyzy, ale
    te doswiadczenia nie beda ci juz potrzebne.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl