  • 1. Data: 2006-09-28 09:43:44
    Temat: fotoradary i prawo !!!
    Od: "..." <...>

    (jesli juz bylo to przepraszam ale mam nadzieje ze sie komus przyda)

    23 maja 2006 r Sad Najwyzszy (Akt KZP 4/06) stwierdzil ze w swietle
    obowiazujacych przepisow prawa bank nie moze udzielic informacji
    stanowiacych tajemnice bankowa na uzytek postepowania w sprawach o
    wykroczenie (chodzi o przypadki gdzie pojazd zostal sfotografowany przez
    fotoradar a jest przedmiotem umowy kredytowej i stanowi wlasnosc banku)

    Policja dzialajac na podstawie art 78 ust 4 ustawy prawo o Ruchu
    drogowymm zadala od bankow podania danych osobowych uzytkownika pojazdu

    Banki odmawiaja podania przedmiotowych informacji powolujac sie na art
    105 ust 2 lit l prawa bankowego (fotka jest wykroczeniem a nie
    przestepstwem )
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-28 10:14:19
    Temat: Re: fotoradary i prawo !!!
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    ... napisał(a):

    > [...] (fotka jest wykroczeniem a nie przestepstwem )

    Hę?

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 3. Data: 2006-09-28 10:31:31
    Od: "Zdenek" <z...@g...pl>

    <...> wrote in message news:22e0a$451b994f$57cf6b0d$4606@news.chello.pl...
> [...]
    > ust 2 lit l prawa bankowego (fotka jest wykroczeniem a nie przestepstwem )

    Który bank daje najmniejszą kwotę kredytu na samochód?

    Zamiast kupować samochód za gotówkę za kwotę X, można by wziąć kredyt np.
    5000,
    zapłacić X-5000, a odsetki od 5000 nie powinny być większe niż 500 zł
    rocznie,
    co powinno się zwrócić przy jakichś dwóch fotkach...

    Hmmm, ciekawa perspektywa ;-)

  • 4. Data: 2006-09-28 11:10:46
    Od: m...@g...com

    Zdenek wrote:

> [...]
    > rocznie,
    > co powinno się zwrócić przy jakichś dwóch fotkach...

    Dla oszczędności kilkuset złotych mieć samochód przewłaszczony na bank?.
    Niezbyt rozsądne.

    p. m.

  • 5. Data: 2006-09-28 13:03:52
    Od: "tomciar" <t...@p...pl>

> [...]
    > rocznie,
    > co powinno się zwrócić przy jakichś dwóch fotkach...

    Ale to jest jakaś bzdura, bank jest tylko współwłaścicielem samochodu, czyli
    w dowodzie jest też drugi współwłaściciel i tego łatwo namierzyć. Ja się nie
    spotkałem żeby bank był jedynym właścicielem a ktoś tylko raty płacił.
    --
    pozdrawiam
    tomek

  • 6. Data: 2006-09-28 13:38:39
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    tomciar napisał(a):

> [...]
    > spotkałem żeby bank był jedynym właścicielem a ktoś tylko raty płacił.

    To malo widziales.
    Czesto jest tak, ze jedynym wlascicielem jest bank, a w dowodzie jest w
    adnotacjach dopisane: uzytkownik i jego dane.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 7. Data: 2006-09-28 13:41:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 28 Sep 2006 15:03:52 +0200, tomciar napisał(a):

> [...]
    > spotkałem żeby bank był jedynym właścicielem a ktoś tylko raty płacił.

    No a ja mam właśnie taki dowód. Bank jest jako właściciel, a prawdziwy
    właściciel jest wpisany jako w uwagach z adnotacją "użytkownik".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 8. Data: 2006-09-28 17:54:03
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    ... napisał(a):

    > 23 maja 2006 r Sad Najwyzszy (Akt KZP 4/06) stwierdzil ze w swietle

    podejrzewam, ze wiekszosc osob na tej grupie ma dostep do orzeczennie
    starszych niz miesiac...
    ale faktycznie, moze sie komus przyda.

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 9. Data: 2006-09-29 19:35:23
    Od: "machina" <mmm (at) home.pl>

    "tomciar" <t...@p...pl> wrote in message news:efgh7b$2kq$1@news.onet.pl...
> [...]
    > nie
    > spotkałem żeby bank był jedynym właścicielem a ktoś tylko raty płacił.

    2 lata temu kupilem nowe auto na kredyt i w moim dowodzie nie ma zadnej
    informacji, ze bank jest wspolwlascicielem. Widnieje tam tylko moje
    nazwisko. To w koncu jak to jest?

    Mariusz