  • 1. Data: 2014-04-01 13:12:25
    Temat: fotoradar - quiz
    Od: m <m...@g...com>

    Witam,

    Obiło mi się coś o uszy, że wysyłanie quizów fotoradarowych "wpisz czy
    ty prowadziłeś czy nie, jeżeli ty, to czy przyjmujesz czy nie...."
    zostało zakwestionowane przez TK.

    A jak raz właśnie dostałem taki quiz od GITD i nie wiem co dalej.
    Płacić, czy też sprawa się w ten czy inny sposób zdezaktualizowała?

    Dodam, że podawanie znajomego z Szanghaju ostanio widzianego w
    Pernambuko nie wchodzi w grę, wolę zapłacić (zwłaszcza że prawdopodobnie
    to byłem ja :D)

    p. m.

  • 2. Data: 2014-04-01 15:01:27
    Temat: Re: fotoradar - quiz
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 01 Apr 2014 13:12:25 +0200
    m <m...@g...com> wrote:

    > Płacić, czy też sprawa się w ten czy inny sposób zdezaktualizowała?

    poczytaj 3obieg.pl tam wszystko znajdziesz

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 3. Data: 2014-04-01 15:46:13
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 01.04.2014 15:01, szerszen pisze:

    > poczytaj 3obieg.pl tam wszystko znajdziesz

    Mogłeś mi podać link do konkretnego artykułu a nie kazać mi czytać cały
    "Najnowszy Ekran" :).

    Ale, czy te recepty są sprawdzone w praktyce czy też to są radosne
    rozważania teoretyczne za które płacą ci którzy dali się ponieść
    entuzjazmowi z nich bijącemu?

    p. m.

  • 4. Data: 2014-04-02 09:27:44
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 01 Apr 2014 15:46:13 +0200
    m <m...@g...com> wrote:

    > Mogłeś mi podać link do konkretnego artykułu a nie kazać mi czytać cały
    > "Najnowszy Ekran" :).

    Niby tak, ale link do najważniejszych konluzji od dłuższego czasu wisi na stałe
    przypięty na "jedynce" ;)

    > Ale, czy te recepty są sprawdzone w praktyce

    A jak byś chciał mieć sprawdzone w praktyce, skoro sędziowie trybunału dopiero co
    poprali gacie po tym, jak się zorientowali jakie konsekwencje ma ich wyrok? :)

    Wyrok zapadł kilka/kilkanaście dni temu, zatem praktyka własnie zaczyna się dziać.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 5. Data: 2014-04-02 11:17:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 02.04.2014 09:27, szerszen pisze:

    > Niby tak, ale link do najważniejszych konluzji od dłuższego czasu wisi na stałe
    przypięty na "jedynce" ;)

    Ok, coś jest w bannerze. Nieklikalne w moim Firefoksie.

> [...]
    >
    > Wyrok zapadł kilka/kilkanaście dni temu, zatem praktyka własnie zaczyna się dziać.

    Dogrzebałem się recept z połowy 2013 roku, co do których mam
    wątpliwości. Wolałbym nie opierać się tylko na entuzjazmie ŁŁ i mieć
    potwierdzenie z innego źródła :)

    p. m.

  • 6. Data: 2014-04-02 11:34:28
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    Maruda http://tnij.org/tkimandaty ;)

    > Dogrzebałem się recept z połowy 2013 roku, co do których mam
    > wątpliwości. Wolałbym nie opierać się tylko na entuzjazmie ŁŁ i mieć
    > potwierdzenie z innego źródła :)

    No póki co musisz przeczytać to co pod linkiem i samemu tworzyć historię ;)

    O efektach daj znać, ja chyba pokuszę się o próbę odzyskania kasy za swój zapłacony
    już na podstawie quizu mandat, zobaczymy.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 7. Data: 2014-04-02 12:52:03