  • 1. Data: 2014-04-01 18:30:19
    Temat: ile czasu na odpowiedż
    Od: Majka <m...@w...pl>

    Witam
    Może ktoś z będzie mógł mi podpowiedzieć ile czasu ma spółdzielnia
    mieszkaniowa na odpowiedż dla mieszkańców. Przejrzałam statut ale nie
    znalazłam nic na ten temat.
    Z góry dziękuję za podpowiedzi
    Majka

  • 2. Data: 2014-04-01 20:02:02
    Temat: Re: ile czasu na odpowiedż
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Może ktoś z będzie mógł mi podpowiedzieć ile czasu ma spółdzielnia
    > mieszkaniowa na odpowiedż dla mieszkańców. Przejrzałam statut ale nie
    a w pismie ile napisaliscie ze bedziecie czekac?
    bo spoldzielnia nie ma obowiazku odpowiadac...
    tym bardziej jesli nie ma tego w statucie

  • 3. Data: 2014-04-01 20:48:46
    Temat: Re: ile czasu na odpowied?
    Od: Majka <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 20:02, HANA pisze:
    > U?ytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > a w pismie ile napisaliscie ze bedziecie czekac?
    > bo spoldzielnia nie ma obowiazku odpowiadac...
    > tym bardziej jesli nie ma tego w statucie

    W piśmie nie podaliśmy terminu na wykonanie, bo pisaliśmy o
    zainstalowanie na klatce kaloryfera zamiast kawałka blachy i
    uszczelnienie drzwi, a zamiast wykonania dostaliśmy odpowiedż po ponad 2
    miesiącach, ze kaloryfera nie zainstalują, a o drzwiach nie wspomnieli.
    W drodze administracyjnej brak odpowiedzi przez miesiąc znaczy
    uwzględnienie żądania, a w prawie spółdzielczym nie wiem co mam myśleć.