  • 11. Data: 2004-06-28 06:16:36
    Temat: Re: fotografowanie w knajpie
    Od: g...@p...onet.pl

    > Żaden przepis prawa czegoś takiego ni zabrania. Tak wic jest to kwestia
    > taktu. Jakbyś się uparł, to tak naprawdę niewiele by Ci mógł zrobić.
    > Podobnie mogłeś tam nagrywać rozmowy. Ograniczenia są tylko przy ewentualnej
    > publikacji.

    Dokładnie. To określa chyba prawo prasowe (ale mogę się mylić) Zdjęcia możesz
    praktycznie robić wszędzie i każdemu (oprócz tych gdzie jest widoczny znak
    zakaz fotografowania), natomiast właściciel może nie zgodzić się na publikację.

  • 12. Data: 2004-06-28 07:08:19
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > praktycznie robić wszędzie i każdemu (oprócz tych gdzie jest widoczny znak
    > zakaz fotografowania), natomiast właściciel może nie zgodzić się na

    jak widze zdania są podzielone ale tez mnie sie tak wydaje ze mam prawo
    sobie zrobic fotke gdzie tylko mam ochote jesli nie jest o zakazane
    w koncu wszystko co nie jest zakazane jest dozwolone....

    pozdrawiam.....

  • 13. Data: 2004-06-28 08:14:59
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "JDM" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > w koncu wszystko co nie jest zakazane jest dozwolone....

    Oczywiście, ale na twoim miejscu sprawdziłbym, czy jest przepis, który
    zabrania sikać na klamke w drzwiach wejściowych.

    andrzej

  • 14. Data: 2004-06-28 08:55:27
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > praktycznie robić wszędzie i każdemu (oprócz tych gdzie jest widoczny znak
    > zakaz fotografowania), natomiast właściciel może nie zgodzić się na

    i moze wyjebac z knajpy, bo to jego wlasnosc.
    P.

  • 15. Data: 2004-06-28 09:46:45
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    > Oczywiście, ale na twoim miejscu sprawdziłbym, czy jest przepis, który
    > zabrania sikać na klamke w drzwiach wejściowych.

    niszczenie mienia jest zakazane, obnażanie się publiczne jest zakazane, dla
    mnie to oczywiste wiec tego bym nie robił
    ale robienie fotek??

    pozdro....

  • 16. Data: 2004-06-28 09:51:36
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > możesz
    > publikację.
    > >

    > i moze wyjebac z knajpy, bo to jego wlasnosc.

    jak? chyba tylko poprosic abym wyszedł, wkoncu pieniazki to odemnie skasował
    jesli mu "syfu" w srodku nie robie to chyba siłą mnie nie może wywalić,
    sądze że jeżeli chciałby mnie się pozbyć z knajpy do której uprzednio mnie
    bez wachania wpuścił i kase skasował, to chyba tylko za pośrednictwem
    policji

    no chyba że się myle :)

    pozdro....

  • 17. Data: 2004-06-28 09:59:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > i moze wyjebac z knajpy, bo to jego wlasnosc.

    Środki przymusu bezpośredniego zarezerwowano dla organów państwa, wiec nie
    bardzo sobie wyobrażam wyrzucanie zgodnie z prawem kogokolwiek przez
    kogokolwiek, o ile wyrzucający nie jest funkcjonariuszem odpowiedniego
    organu. Dodatkowo dochodzą jeszcze komornicy (choć też w sumie
    funkcjonariusze). Ochroniarze mogli by ewentualnie gościa ująć, ale pod
    warunkiem, że popełnił jakieś przestępstwo lub wykroczenie. Żaden znany mi
    przepis fotografowania w knajpie nie zabrania.

  • 18. Data: 2004-06-28 12:33:48
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > sądze że jeżeli chciałby mnie się pozbyć z knajpy do której uprzednio mnie
    > bez wachania wpuścił i kase skasował, to chyba tylko za pośrednictwem

    prosze natychmiast opuscic moj lokal. W przciwnym wypadku wezwe policje i
    tyle, bramka.
    Tego Pana juz nie obslugujemy

    P.

  • 19. Data: 2004-06-28 12:34:44
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > warunkiem, że popełnił jakieś przestępstwo lub wykroczenie. Żaden znany mi
    > przepis fotografowania w knajpie nie zabrania.

    Wlasciciel nie zyzyc sobie aby ten osobnik przebywal w jego knajpie.
    Nakazuje mu wyjsc. Nie wychodzi, wzywa straz M badz Policje.

    P.

  • 20. Data: 2004-06-28 13:25:47
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    > prosze natychmiast opuscic moj lokal. W przciwnym wypadku wezwe policje i
    > tyle, bramka.
    > Tego Pana juz nie obslugujemy

    czyli się nie mylę...
    z tym że ja tam przed chwilą jadłem i piłem a jeszcze nie płaciłem, a
    porządku publicznego w żaden sposób też nie zakłóciłem...
    rozumiem że może mnie nie wpuścić bez żadnego powodu ale wyrzucić?? kazdego
    może tak potraktować???

    pozdrawiam...