  • 81. Data: 2005-06-28 14:55:50
    Temat: Re: fotografowanie przed budynkiem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "shire" <d...@h...com> napisał w wiadomości
    news:l2dwe.17767$cz6.4530@trndny07...

    > Ekspierda to jednak nikt nie przescignie. Gdzie on teraz jest?

    Eee! Ja mam co najmniej jednego kandydata w chwili obecnej na uwadze :-0

  • 82. Data: 2005-06-28 17:04:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a ja nie. Umieszczam album w oddzielnym zestawie i oznaczam co
    zawiera.
    > Takie trudne? I sad nie trzyma tego w ogolnie dostepnych dla
    > publicznosci aktach. Ciezko pojac?

    Bardzo, bo się tak nie da. Jest to niezgodne z prawem i tyle.

  • 83. Data: 2005-06-28 17:08:15
    Od: pac <p...@a...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "shire" <d...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nie może, bowiem mu tego robić prawo generalnie zabrania.

    Przecie juz sama ekonomia procesowa z atym przemawia. NIe mowiac o
    ochornieprywatnosci ofiary, pwoedzmy zgwalcenia czy pedofilii.

    >Zastanów się
    > co by było, jakby istniały różne dziwne osobne załączniki. A to
    > prokurator z nagła wyskakuje ze zdjęciem. A tu adwokat z dodatkowym
    > tomem załączników. No i jak przy takich dodatkowych tomach rozwiązać
    > parwo do zapoznania się aktami podejrzanego.

    Wyborazam sobe ze wszelkie te dowody sa skrzetnie ponumerowane i
    poukladane i pod reka.

    Teraz wybobraz sobie ze mamy kilka tysiecy dokumentow dopuszczonych na
    rozprawe jako dowody. Chcesz je pomieszac z reszta dokumentacji?
    http://www.tobacco.neu.edu/litigation/cases/mn_trial
    /
    Przeciez to durnota na miare TIRowki Garodckiego Lecha.

  • 84. Data: 2005-06-28 19:04:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pac" <p...@a...com> napisał w wiadomości

    > Przecie juz sama ekonomia procesowa z atym przemawia. NIe mowiac o
    > ochornieprywatnosci ofiary, pwoedzmy zgwalcenia czy pedofilii.

    Pomijając dość nieostry argument "ekonomi procesowej" - słyszałem o
    ekonomice procesowej, ale to się czegoś innego tyczy - to bez względu na
    Twoje zdanie na ten temat ustawa zabrania takich rzeczy i tyle.
    Ewentualne zażalenia kieruj do ustawodawcy.

> [...]
    > http://www.tobacco.neu.edu/litigation/cases/mn_trial
    /
    > Przeciez to durnota na miare TIRowki Garodckiego Lecha.

    Materiał poglądowy w postaci zdjęć z miejsca zdarzenia nie jest sam w
    sobie dowodem. Dowodem jest wynik oględzin, a więc protokół oględzin.
    Jeden i drugi dokument można znaleźć w aktach głównych.