    From: "hyperventylator" <h...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: firma w domu a kontrola softu
    Date: Thu, 11 Mar 2004 10:47:25 +0100

    > moje pytanie brzmi: jak ktos ukradnie cos co wytworzyles w swojej
    > firmie (produkt czy usluge - nieistotne) bo go nie bedzie chwilowo na
    > to stac (ale oczywiscie chcialby kupic te usluge, tylko dla niego to
    > chwilowo problem) to co zrobisz? splynie to po Tobie?

    Nie spłynie, spodziewałem się jednak takiej odpowiedzi. Niewiele mi pomogła.

    Napisałem że mam zamiar kupić windows na firmowy komputer któego jednak nie
    mam w tej chwili. Zaś na prywatnym domowym komuterze mało kto ma same
    oryginalne rzeczy, zawsze można by przyczepić się do czegoś, zgodzisz się
    prawda? Stąd też moje pytanie. Jeśli chcesz znów mi coś tłumaczyć nie rób
    tego proszę, potrzebuję konkretnej porady,choćby: tak lub nie.