eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofirma nie "sprzedaje produktu" tylko "udziela licencji" a licencjonobiorca ma inne prawa niż właściciel › Re: firma nie "sprzedaje produktu" tylko "udziela licencji" a licencjonobiorca ma inne prawa niż właściciel
  • Data: 2004-10-22 08:55:24
    Temat: Re: firma nie "sprzedaje produktu" tylko "udziela licencji" a licencjonobiorca ma inne prawa niż właściciel
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Wieslaw Lubas rzecze:
    > Jest UMOWA-O-NIEISTOTNEJ-NAZWIE-ALE-NA-PEWNO-NIE-LICENCYJ
    NA, ktora

    Nie ma żadnej umowy.

    > mozesz zakcpetowac, albo nie (przymusu nie ma). Jesli dojdzie do

    I tu masz rację bo żadnej umowy nie ma.

    > zawarcia tejze UMOWY-NIE-LICENCYJNEJ to masz jej przestrzegac, chocby

    A niby w jaki sposób miałoby dojść do jej zawarcia ?

    > jest natura umowy, chyba zeby zawierala postanowienia niezgodne z
    > obowiazujacym prawem.

    Bingo! Ta umowa zawiera postanowienia niezgodne z prawem.

    > Znaczy jej rozpatrzenie nie lezy w kompetencji urzedu czy skarga zostala
    > oddalona jako bezzasadna? Bo troche nie po polsku pan napisal: ktos
    > rozpatrzyl, ale nie podlega.

    "napisałeś" a nie "pan napisał". W internecie nie panuje się sobie.

    Chodziło mi o to, że wniosek o wszczęscie postępowania zostaje oddrzucony
    ze względu na mijanie się z komptencjami UOKiK.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo