eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofirma nie "sprzedaje produktu" tylko "udziela licencji" a licencjonobiorca ma inne prawa niż właściciel › Re: firma nie "sprzedaje produktu" tylko "udziela licencji" a licencjonobiorca ma inne prawa niż właściciel
    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: firma nie "sprzedaje produktu" tylko "udziela licencji" a
    licencjonobiorca ma inne prawa niż właściciel
    Date: Fri, 22 Oct 2004 02:20:08 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Rodrig Falkenstein rzecze:
    > Nie jest to udzielenie licencji w rozumieniu przwa autorskiego. I nigdy

    No i zaiste wszystko na temat! NIE JEST. A producent ordynarnie oszukuje ludzi
    twierdząc,
    że nia jest. Nic więcej dodadawać nie trzeba.

    > Nie wszystko. Dlaczego wyciął pan tę część cytatu, która nie
    > odpowiadała pana twierdzeniom? Nieładnie. Napisze jeszcze raz. Owa
    > "umowa licencyjna" nie będąc umową o udzielenie licencji w rozumieniu
    > prawa autorskiego jest nienazwaną umową cywilnoprawną. Jest nazywana

    Jest gównem a nie umową.

    > wytłumaczyć w prawie cywilnym nie jest istotna nazwa, ale treść umowy.

    No i z tej treści wynika, że nie jest umową licencyjną. I jak zwykle - wszystko na
    temat.

    > A cała pańska argumentacja oparta jest tylko na tym, ze licencja
    > Microsoft to nie jest Licencja według prawa autorskiego. To nic innego

    Nie. Cała moja argumentacja opiera się na tym, że sprzedają EGZEMPLARZE PROGRAMU
    - co jest oczywiste już nawet dla średnio rozgarniętego przedszkolaka - a nie
    licencje
    na program.
    To, że nie ma licencji na używanie to już kolejna para gównianych dla M$ kaloszy.

    > Sądzi pan, że ten co skarżył się na konkurencję na swojej ulicy dostał
    > pismo w którym napisano wprost, że uznali jego sprawę za niewartą tego,
    > żeby się nią zająć?

    Tak właśnie sądzę, że ktoś rozpatrzył sprawę i stwierdził, że nie podlega
    ona urzędowi.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info