  • Data: 2004-06-24 08:26:15
    Temat: Re: fima windykacyjna - troszkę długie, ale nie za bardzo
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    news:cbd2g3$429$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2004-06-23 23:21, Robert Tomasik rzecze:
    Można,

    > Nigdzie GIODO nie stwierdziło, że nie można sprzedawać długów, lecz że nie
    można
    > przetwarzać danych osobowych dłużnika.

    GIODO zakazało przetwarzania danych z uwagi na nieważność cesji
    wierzytelności. IMO bliżej temu do zakazu sprzedawania długów (w każdym
    razie taka była intencja GIODO - bez znaczenia tutaj jest oczywiste
    przekroczenie uprawnień) niż do zakazu przetwarzania danych. Jaki bowiem cel
    miałoby kupienie długu, gdyby nie można było przetwarzać danych? Na
    szczęście wyrok WSA dotyczący skargi na dcecyzję GIODO jest nie do
    utrzymania, więc mamy spokój.

    > I słusznie.

    Bzdury.

    --