  • Data: 2006-06-09 16:45:01
    Temat: Re: fikcyjna darowizna (?)
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    drkot wrote:
    > No dzieki ciezka sprawa. I to nie ma wielkiej roznicy ze on jej darowal
    > 1/3 jedno pietrowej chalupy z kawalkiem z ziemi. Teraz tam stoi 2
    > pietrowy dom? i Co ona nie wlozyszwy zlotowki stala se nagle
    > wspolwascicielka 1.3 tego nowego domu to ja to wszystko czarno widze.o
    > losie

    Nie nagle. Wspowlascicielka to ona jest od 20 lat.
    A to ze remontowaliscie rowniez jej czesc to wasz biznes.
    W zamian za remont korzystacie z jej wlasnosci w 1/3 tez za darmo od 20 lat.
    Mysle, ze wyjdzie na zero.
    Ale sadze, ze w takiej sprawie to wam moze tylko prawnik pomoc.
    I nie pod tytulem, ze nagle ona cos rząda, bo to oczywiste, że to jest
    jej w 1/3, tylko jak to teraz sesnownie najmniejsyzm kosztem rozwiązać.