  • Data: 2010-02-07 20:24:34
    Temat: Re: faktura na nie moją firmę
    Od: "Le5zek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mokinc" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hkkakb$ccf$...@n...onet.pl...

    > Ja nie prowadzę żadnej działalności gospodarczej - jak mam otrzymać
    > fakturę na siebie?

    Fakturę VAT może otrzymać dowolny obywatel, do jej otrzymania nie jest
    wymagana działalność gospodarcza. Nie musisz nawet podawać numeru NIP jak
    nie pamiętasz.
    Kilka lat temu można było odliczać koszty leczenia od podatku od osób
    fizycznych. Na podstawie imiennej faktury VAT. Nikt z Twego otoczenia ich
    nie brał?

    --
    Le5zek Grelak