  • Data: 2005-02-23 09:17:02
    Temat: Re: faktura korygująca od TP SA po 12 miesiacach
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 lut o godzinie 21:43, na pl.soc.prawo, Grannus napisał(a):

    > po pierwsze, pytanie nie jest głupawe, moim zdaniem oczywiście :-)

    To może w końcu napiszesz jaka była przyczyna wystawienia faktur
    korygujących przez operatora?
    Jaką masz zawartą umowę, na jaką opcje neostrady?
    Jaką kwotą Cię obciążano w okresie który korygowany jest w tej chwili?

    > Bardzo proszę o szczegóły, bo takiego § nie mogę znaleźć. §36 ust. 2
    > Regulaminu świadczenia usług powszechnych przez Telekomunikację Polską SA na
    > Abonenta nakłada jedynie obowiązek zgłoszenia faktu nieotrzymania faktury.
    > Ja faktury za wszystkie miesiące ubiegłego roku otrzymywałem i opłacałem.

    Ale faktury były wystawione na usługę na jaka zawarliście umowę??
    na pewno nie, wtedy także Twoim obowiązkiem jest poinformowanie Opa o takim
    fakcie. Nie tlyko nie otrzymanie faktury jest powodem do zgłaszania, także
    nie prawidłowe dane, kwoty itp.

    Gdyby OP pobierał Ci wyższa opłatę za twoje Neo to już w pierwszym miesiącu
    byś z\składał reklamację. tutaj Op pobierał na pewno mniejszy abonament i
    liczyłeś że Ci ujdzie.

    Co do precedensów - w RP ich nie ma, to nie JuEsEj ;)

    PS: opisz dokładniej co korygują te faktury i jaka masz zawartą umowę o Neo
    oraz jakie płaciłeś abonamenty.

    --
    Herbi
    23-02-2005 10:16:59