  • Data: 2003-01-21 06:22:55
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i nie wytrzymalem ;)

    ja też :)

    > Mistrzu, to nie lata 60-te,

    No właśnie i o to chodzi

    >srodkow ci u nas dostatek na zapobieganie.

    wskażesz 100%-wy srodek?

    > Jesli ona poszla do lozka z facetem bez zadnego zabezpieczenia to bylo to
    > conajmniej lekkomyslne.

    Po pierwsze, skąd przypuszczenie że poszła bez żadnego zabezpieczenia?
    Moja koleżanka zaszła w ciążę biorąc tabletki.

    Prezerwatywy kupisz w każdym kiosku i aptece? To nie było
    lekkomyślne również z jego strony? Nie twierdzę że facet tu był
    tylko winny, winę ponoszą obydwoje za swoją nieodpowiedzialność,
    z tym że teraz kobieta zostaje sama i ma na utrzymaniu dziecko (trudno się
    jej
    wyprzeć dziecka ;))) ), natomiast on chce olać sprawę. I to jest w porządku
    Twoim zdaniem?

    >Jesli myslala, ze w ten sposob zlapie meza, to bylo
    > to conajmniej glupie.

    Nie będę się tu wypowiadał co mogła myśleć, jedna sprawa że nie tyczy
    się to tematu, druga że i tak nie mam zielonego pojęcia o czym myślała,
    to jest zresztą jej sprawa.

    Pozdrawiam

    Darek