  • Data: 2021-09-29 13:17:22
    Temat: Re: epilog? [zlecenie na respiratory z szczycie światowego panicznego zakupu respiratorów]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@o...pl pisze:

    > Może przestań pierdzielić swoje tępe głupoty tylko napisz co z przetargiem UE
    > było nie tak i dlaczego przetarg Szumowski Przekręty z o.o. był OK.

    Napisz do kurwy nędzy dlaczego w przypadku UE ma zachodzić domniemanie
    że przetarg "w okolicznościach nadzwyczajnych" *musiał* zostać
    wypełniony zgodnie ze specyfikacją? Polski przetarg nie rozlazł się
    *dowodnie* dopiero później?

    Albo rozmawiamy o prawie i alternatywie bez pozostawianiem jak się zakończyła
    "ma wiarę" albo o wierze w dogmat nieomylności UE.
    Łaska takiej wiary został mi *dawno* odebrana (przez UE).

    --
    A. Filip