  • Data: 2021-09-21 16:29:53
    Temat: Re: epilog? [zlecenie na respiratory z szczycie światowego panicznego zakupu respiratorów]
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Zgłaszasz się na ochotnika na 30-dniowy turnus pod takim respiratorem od handlarza
    bronią?
    > Będzie dobry test.

    > Ale zastanawia mnie też to: "nie są do użytku w warunkach szpitalnych".

    Następny fachowiec od jebania owiec.
    http://surgicare.eu/uploads/posts/2018-10/1538471859
    _2.png

    cyt. translator
    W szpitalu San Cayetano mamy wentylatory Bellavista 1000e ?, które zostały
    opracowane...
    https://www.findhealthclinics.com/EC/Ambato/39902545
    3847458/Hospital-General-San-Cayetano

    etc. etc