  • Data: 2021-09-21 20:36:28
    Temat: Re: epilog? [zlecenie na respiratory z szczycie światowego panicznego zakupu respiratorów]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Sep 2021 09:08:44 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    produkt, że na pierwszym miejscu parametrów podają właśnie przekątną LCD...
    3847458/Hospital-General-San-Cayetano

    > Moi? Od kiedy "Russian Federation" tłumaczy się jako "Konfederacja Szwajcarska",
    a "Moscow" jak "Berno"?
    > A jest nawet lepiej - to surgicare wygląda na rodem z Kazachstanu.

    Cos sie tak tego Surgicare czepil - hamerykanski produkt ... chyba

    https://www.vyaire.com/company-overview

    > Nono, ależ tam mają przemysł - no, w końcu mają nawet Bajkonur, i
    > nawet mieli prom kosmiczny, który stał w hangarze, dopóki się ten
    > hangar na niego nie zawalił...

    Na Ksiezyc moze nie dolecieli, ale osiagniecia kosmiczne mieli.
    Wiec cos ten ich przemysl potrafi.

    J.