  • Data: 2021-09-21 16:49:35
    Temat: Re: epilog? [zlecenie na respiratory z szczycie światowego panicznego zakupu respiratorów]
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 21 września 2021 o 16:29:54 UTC+2 Astralny Rębajło napisał(a):
    > Następny fachowiec od jebania owiec.
    > http://surgicare.eu/uploads/posts/2018-10/1538471859
    _2.png

    Nie mogę, ależ trzeba być debilem - ale w sumie nic dziwnego, skoroś się tak
    przedstawił.
    Co my tu mamy, surgicare.eu, tak?
    A może jednak:
    Surgicare Russia LLC
    115230, Moscow, Russian Federation,
    7/9 Khlebozavodskiy Proezd
    office 808-2, Kaleidoscope BC

    No i na obrazku masz bellavista 1000e, a nie bellavista 1000.
    Choć kto wie, może różnią się tylko wielkością LCD - bo to taki super produkt, że na
    pierwszym miejscu parametrów podają właśnie przekątną LCD...

    3847458/Hospital-General-San-Cayetano

    Taaa, panie Sash, "Equador!"
    Wiesz w ogóle co to jest UE?
    Zresztą po co ja się pytam ;>