  • 1. Data: 2008-08-16 08:06:51
    Temat: emerytura wiek 53 lata -35 lat pracy
    Od: "Wiola" <o...@v...pl>

    Witam

    8 września tego roku skończę 53 lata mam przepracowane 35 lat i obecnie
    jeszcze pracuje. Czy mam prawo ubiegania się o wcześniejszą emeryturę i
    jakie należy spełnić warunki?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-08-16 08:41:49
    Temat: Re: emerytura wiek 53 lata -35 lat pracy
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    http://www.zus.pl/default.asp?p=4&id=224

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Autorytet to więcej niż rada i mniej niż rozkaz."