  • 1. Data: 2005-09-13 10:44:54
    Temat: emerytura - proszę o pomoc
    Od: l...@v...pl

    Moja bacia otrzymuje rente dla uproszczenia kwota 1000 brutto, taka wynika z
    decyzji, jednak po decyzji przez kolejne miesiące otrzymuje różne kwoty, na
    odcinkach widnieją różne kwoty netto i brutto +/- 4 zł, niby nie pieniądze, ale
    na jakiej podstawie ta różnica jest wprowadzana, ska ona wynika ?

    Czy można od ZUS, i na jakiej podstawie prawnej (dokłądny art poproszę) wnosić
    o przekazanie arytmetycznego wyliczenia konkretnych wypłat ? (ZUS powiedział mi
    że nie mają takiego obowiązku - stąd moje pytanie)

    Bardzo proszę o pomoc - telefoniczna konsultacja z ZUS nie odpoweidziała na
    moje pytania, skąd ta róznica

  • 2. Data: 2005-09-13 21:24:18
    Temat: Re: emerytura - proszę o pomoc
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wnosić
    > o przekazanie arytmetycznego wyliczenia konkretnych wypłat ?

    TAK

    (ZUS powiedział mi
    > że nie mają takiego obowiązku - stąd moje pytanie)

    mają taki obowiązek
    wynikający z zasad postępowania adminitracyjnego
    pisz pismo jak nie odpowiedzą skargę

  • 3. Data: 2005-09-14 07:39:39
    Od: l...@v...pl

    > mają taki obowiązek
    > wynikający z zasad postępowania adminitracyjnego
    > pisz pismo jak nie odpowiedzą skargę

    Przepraszam za trywialnośćbyć może mojego ptyania, ale czy to jakaś konkretna
    zasada nazwana wyrażona w konkretnym zapisie kpa ? Muszę się powołać na coś, bo
    inaczej zlekcewaza moje zapytanie.

    A wracajac do tematu, może taki stan rzeczy jest normalny że przychodzi za
    każdym razem inna wysokość emerytury ?

    Dziękuję raz jeszcze za pomoc i czekam na dalsze podpowiedzi