  • 1. Data: 2005-09-13 09:41:46
    Temat: umowa zlecenie a UP
    Od: Aska24 <A...@i...pl>

    Witam. Mam następujące pytanko:
    Pracuję na umowę zlecenie w niepełnym wymiarze godzin ( Dokładnie 4
    godziny dziennie ).W czerwcu skończyłam studia a więc jestem
    absolwentem. Dopiero od pażdziernika będę mogła zarejestrować się w UP
    gdyż do końca września mam rentę rodzinną. Czy wobec tego będę mogła w
    ogóle zarejstrować się w UP pracując na umowę zlecenie ( Mam niski
    dochód , nie przekraczający połowy najniższego wynagrodenia )i skorzytać
    np ze stażu absolwenckiego, czy w ogóle będę mogła się tam
    zarejestrować?? Chciałabym się zmieścić w 12 m-cach od ukończenia
    szkoły.Dodam tylko, że pracuję na umowę zlecenie od września.
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-09-13 09:45:15
    Temat: Re: umowa zlecenie a UP
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Aska24 napisał(a):
> [...]
    > zarejestrować?? Chciałabym się zmieścić w 12 m-cach od ukończenia
    > szkoły.Dodam tylko, że pracuję na umowę zlecenie od września.

    Pracując na umowę zlecenie nie możesz zarejestrować się jako bezrobotna.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz