  • Data: 2005-04-17 18:37:00
    Temat: Re: eksmisja raz jeszcze
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:d3u6rj$i9f$1@opal.futuro.pl...

    > Ustne użyczenie?

    A czemu nie? Z tego co wiem to przy uzyczeniu nie ma wymogu co do formy,
    wiec nawet per facta concludentia moze byc zawarte.

    > Czy gdzieś jest określony limit czasowy oddzielający gości od tych, komu
    > użyczyli?

    to moze zacznijmy o tego: a corpus i animus slyszales? Pewien okres
    posiadania - dzieki temu mozemy mowic o corpus. Do corpus dodajemy animus i
    mamy posiadacza, a posiadacz ma ochrone z 342 kc.

    EoT