  • Data: 2005-04-18 16:36:46
    Temat: Re: eksmisja raz jeszcze
    Od: "Subversor" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No!
    > Wreszcie ktoś mnie poparł.

    Bo tak po prostu jest :)

    > Z zainteresowaniem śledze ten wątek (jak pisałem sam mam podobną sytuację)

    Takich sytuacji jest niestety wiele dlatego tez najlepiej.. jezeli dana
    osoba mieszka
    w tym samym miescie, w ogole nie meldowac bo nie ma takiej potrzeby...
    lub tez zameldowac czasowo (6 lat odradzam ;) )

    > i ze smutkiem stwierdzam jedną rzecz:
    > Osoby, które się tutaj wypowiadają w dużej mierze może i mają rację od
    > strony prawnej, ale jest to tylko teoria nie do zastosowania w praktyce!
    > Moja propozycja i opis sytuacji jest "z życia wzięty" jak to się odbywa i
    > co należy zrobić!

    Moj przykald(y) tez :) i NIE MA w sumie innej mozliwosci nawet prawdnej
    innego dzialania

    >Cała reszta jest rozmową akademicką, która autora postu nie zbliża ani o
    >krok do rozwiązania problemu w prawdziwym życiu!

    Dokladnie

    Pozdrawiam
    Subversor