  • Data: 2005-04-16 18:02:17
    Temat: Re: eksmisja raz jeszcze
    Od: mad <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Apr 2005 19:45:27 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Bez sensu... Jeśli zaprosisz gości, to póki siedzą u Ciebie w domu, są
    >jego posiadaczami zależnymi??
    ma sens - nie kazdy gosc bedzie posiadaczem zaleznym ale ten tak bo
    istota posiadania sa 2 elemetny: corpus possesionis - fizyczne
    wladanie ( to jest z pewnoscia ) i animus rem sibi habendi - zamiar
    wladania rzecza dla siebie - to chyba tez mamy - wiec sprawa wydaje
    sie prosta.
    tak czy siak tytul prawny to nie jest i nie jest objety regulacja o
    ochronie lokatorow - o lokalu socjalnym nie moze byc mowy - a wiec na
    bruk ??

    nie jestem wariatem jestem samolotem