  • Data: 2003-11-03 15:54:37
    Temat: Re: egekucja komornicza w spółdzielni
    Od: pliszka<p...@p...pp> szukaj wiadomości tego autora

    Stokrotne dzięki!

    Nie powiem abym czuła się komfortowo w sytuacji w której jest
    spółdzielnia, jednak Twoje odpowiedzi uspokajaja mnie przynajmniej
    co do możliwości dalszego mieszkania w moim mieszkaniu i
    potencjalnego zagrożenia egzekucji długów z majątku spółdzielców.

    Jeszcze o jedno chciałabym zapytać. Czy znasz może takie przypadki -
    chodzi mi o upadłość spółdzielni i dalsze losy mieszkańców? Czy
    można o tym gdzieś poczytać na sieci. Mój priv: p...@g...pl.

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info