    From: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: eBay - wiazaca sprzedawce oferta nabywcy ?
    Date: Mon, 16 Mar 2015 17:29:08 +0100

    Mogę, ale PP po prostu zwróci mi zapłaconą kwotę, a ja wolałbym towar.
    Jak eBay może "zmusić" sprzedawcę do wysyłki towaru?
    Tylko honor sprzedawcy (i jeden negatyw, na który odpowiedzą negatywem dla
    kupującego), jak widać niemiecki honor przestaje już być niemiecki
    (większość ichnich internetowych handlarzy ma tureckie, jugosłowiańskie czy
    podobne imiona i nazwiska).
    Sprawa w sądzie, wygram za trzy lata, po których ten sprzęt (monitor) nie
    będzie wart połowy ceny.
    Dla zasady bym złożył powództwo, w polskim sądzie, tylko jakiś wzór
    potrzebuję (były podobne precedensy na aledrogo).
    Jest jakaś infolinia polskiego eBay, może by pomogli radą (no dobra, też się
    uśmiałem ;)) ?

    -----