  • Data: 2021-04-22 07:51:31
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Owszem.

    > Dlaczego taki warunek?
    > Przeciez dokupic mozesz w dowolnej innej.
    >
    > Co wtedy aptekarz widzi to nie wiem - czy tylko pozostale pozycje, czy
    > wszystkie i informacje ile jeszcze pozostalo do zakupu.
    >
    > J.

    Jak masz pod danym kodem zapisane 5 leków to kazdy możesz wybrac w innej
    aptece.
    Jak masz zapisane 5 op jednego leku i wybrałeś jeden w aptece to
    pozostałe 4 op. musisz wybrać w tej samej aptece.
    Apteka widzi tylko to co nie zostało wydane ani napoczęte , oraz to co
    sama realizowała.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.