  • Data: 2021-04-23 11:59:49
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak dla zobrazowania, to przy okazji jednej ze spraw badałem czas,
    > jaki upływa od chwili wystawienia recepty do chwili jej
    > realizacji. Mogłem to policzyć tylko w dniach, bo choć miałem dane
    > o dokładnej chwili przedstawienia w aptece (NFZ to gromadzi), to
    > nie było wiadomo o której wystawiono receptę. O ile pamiętam, to
    > 92 % recept zostało zrealizowane w dniu wystawienia, zaś kolejne
    > 5% 1~2 dni później.
    >
    > W sumie wydaje się to o tyle sensowne, że jak Ci coś dolega, to
    > idziesz do lekarza, a następnie wykupujesz leki. Ja w dodatku
> [...]

    Jak rozumiem, wspominasz sprawe sprzed paru lat?
    Ale od tego czasu system dośc mocno sie zmienił.
    Dla chorób przewlekłych jest mozliwośc wystawienia recepty z lekami na
    cały rok - pacjent moze sobie zrealizowac taka recepte od razu albo tez
    (co wielu ludzi robi bo nie stac ich na wydanie kasy na raz) mozesz
    kupować leki systematycznie przez cały rok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch