eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoe-paranoja: BIK i NFZ nie uznają mojego podpisu kwalifikowanego bez pesel-u › Re: e-paranoja: BIK i NFZ nie uznają mojego podpisu kwalifikowanego bez pesel-u
  • Data: 2016-01-09 00:23:38
    Temat: Re: e-paranoja: BIK i NFZ nie uznają mojego podpisu kwalifikowanego bez pesel-u
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Jan 2016 09:10:54 -0800 (PST), Krzysztof
    <k...@g...com> wrote:
    > Obie te instytucje odrzucają moje zgłoszenie twierdząc że nie mog
    > ą mnie zidentyfikować. Z BIKiem sobie wymieniam listy do znudzenia,
    a N
    > FZ nie odpisuje i ma to w de.

    Zawsze uważałem, że, ta e-paranoja (w kontekście całości
    funkcjonowania podpisu elektronicznego w pl) jest nadal jedynie
    fanaberią mającą sprawiać fasadę nowoczesności. Twój problem jedynie
    to potwierdza. Nie wiadomo tylko kto ową fanaberię uprawia , Ty bo
    zachciało Ci się nowocześnie autentykować przez e-podpis, czy urząd
    któremu Twój e-podpis się nie podoba.

    --
    Marek