  • Data: 2004-04-23 06:56:16
    Temat: Re: dzialka, dojazd, skarpa, linia telefoniczna, pytanie
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hm.. podeszles do tematu od drugij strony, ale to dobrze. Sytuacja wygl?da tak, że
    tam byl dojazd,
    > tylko gmina ten dojazd popsula. Wiec ja go tylko przywracam/naprawiam. Dobrze
    rozumuję? I w dodatku
    > kopię tylko na swoim.
    > na jakiej podstawie? w po?cie, który napisalem wczesniej, zawodowiec przedstawil
    inne zdanie.

    To zmienia postac rzeczy. Ja po prostu odpisalem na podstawie moich
    wlasnych doswiadczen z wykonaniem wjazdu. Musialem prosic o pozwolenie
    wlasciciela drogi, czyli gmine (w zasadzie formalnosc), dolaczylem do
    tego mapke i dostalem pozniej zgode, na ktoren napisano jeszcze jakie
    warunki musze spelnic.