    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzialka, dojazd, skarpa, linia telefoniczna, pytanie
    Date: Sat, 24 Apr 2004 12:05:03 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc241.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
    news:c69qcv$mnv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Skoro nasz własciciel przyznał już się wobec TPSA, że wie, iż ten kabel
    leży
    > na jego działce, to nie ma co zwlekać i trzeba działać. Nierozsadne
    byłoby
    > wg mnie "przypadkowe" uszkodzenie tego kabelka, bo postawiłby się w
    > nienajlepszym swietle, a i ksiądz, jak pisze, by go wyklął:).
    > A więc ja wystapiłbym z pismem do TPSA, w którym poinformowałbym o
    > znalezieniu na swojej własności tego kabelka, spytałbym grzecznie czy to
    ich
> [...]

    Widzę pewne minusy takiego postępku. Telefon jest telefonem. Na tej
    podstawie nikt niczego nie udowodni. Jak gość napisze pismo, to już się
    oficjalnie przyzna, że wie co to jest. Jak telekomunikacja nie przesunie
    kabla, to uwikłamy się w proces. Pewnie do wygrania, ale jednak
    kłopotliwy. A tak, to możemy udawać głupiego, że nie wiemy, co to jest.
    "Panie, jakiś sznurek był w ziemi, to go wyrwałem i tyle."

    Zresztą jak wnoszę z postu pytającego, to wjazd udało się zrobić i jedynie
    niepokoi ewentualność uszkodzenia tego kabla. No to ja bym się tym nie
    przejmował. Specjalnie go ani nie niszczyć, ani o niego nie dbać. Jak się
    kiedyś tam urwie, to się urwie i będzie to problem TP SA, by to naprawić.