  • Data: 2004-04-26 11:48:38
    Temat: Re: dzialka, dojazd, skarpa, linia telefoniczna, pytanie
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam przed sobą ustawę Prawo Budowlane przed nowelą, ale chyba akurat ten
    > artykuł się nie zmienił. W art. 28 napisano "Roboty budowlane można
    > rozpocząć jedynie na podstawie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
    > z zastrzeżeniem art. 29 i art. 30." A zatem tam jest mowa o konieczności
    > uzyskania pozwolenia na roboty budowlane, a nie na budowę obiektów
    > budowlanych.

    Prosze popatrzyc na sam poczatek. (ja mam ujednolicona wersje wiec u Pana
    tez chyba takjest.

    na samym poczatku jest napisane, ze ustawa dotyczy projektowania,
    budowy, remontu ... OBIEKTOW BUDOWLANYCH (cytat z pamieci wiec moze
    byc troche niedokladny).

    > Z tym, że po lekturze art. 3 ustawy dochodzę do wniosku, że
    > nie mam pewności, czy mam rację. Czy czasem nie należy traktować Twojej
    > niwelacji jako "budowli ziemnej" stanowiącej "budowlę" (art. 3). Zresztą
    > piszesz, że ta niwelacja jest związana z budową wjazdu na parcelę. W tym
    > wypadku może to być potraktowane jako "droga", co też jest budowlą.

    Tez to pisalem w sobote, ze droga JEST obiektem budowlanym.
    Tylko czy zniwelowanie skarpy aby mozna bylo wjezdzac
    na pewno jest "budowa DROGI" ?

    Boguslaw