  • Data: 2002-01-15 23:14:35
    Temat: Re: działania prokuratora
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam taki mały kłopot. Zostałam wezwana w ch-terze świadka do prokuratury.
    > Złożyłam skargę na prokuratora i zarzuciłam mu niekompetencję i poprosiłam
    > zmianę prokuratora. W ciągu pięciu dni otrzymałam wezwanie w ch-terze
    > podejrzanego do tego samego prokuratora. Czy ktoś z grupowiczów wie, czy
    > prokurator może działać dalej jeżeli jest na niego złożona skarga?
    >
    > Proszę o szybką odpowiedź bo sprawa czas mnie nagli.

    Oczywiście, że może prowadzić. O ewentualnym wyłączeniu prokuratora decyduje
    prokurator
    nadrzędny na postanowienie o "niewyłączeniu" zażalenie nie przysługuje.
    Gdyby złożenie skargi i zarzut "niekompetencji" i to stawiany przez
    podejrzanego powodowałby automatycznie wyłączenie prokuratora od sprawy to
    prowadziliby je prokuratorzy z Hawany, gdyż prokuratorzy i sędziowie takimi
    "skargami są zawaleni i znużeni.

    Wiktor