  • Data: 2005-03-30 12:59:50
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza po umowie o prace
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf napisał(a):

    > Zwlaszcza, jesli zus oglosi np podwyzszenie wieku emerytalnego do 70
    > lat dla mezczyzn itp

    ZUS - za przeproszeniem - może sobie ogłaszać co mu się żywnie podoba -
    póki co, a ufam że w przyszłości również, ogłoszenia prezasa ZUSu nie
    są/będą w Pl źródłami prawa.

    - zeby ograniczyc grono przechodzacych na
    > emweryture. Czy masz jakakolwiek umowe podpisana przez ciebie i zus
    > oraz jaqkiekolwiek gwarancje w niej wyszczegolnione?

    Przepraszam, ale nie rozumiem o co ci chodzi.
    Stosunki moje z ZUSem regulują ustawy i w nich owszem jest
    wyszczególnione co mi się od ZUSu należy. Oczywiście prawo może się
    zmieniać/być zmieniane, ale moje prawa nabyte są chronione i wszelka
    próba ich uszczuplenia będzie nieważna z mocy prawa.

    pozdrawiam

    Zbyszek